MITT LIV GENOM IPHONEN DEL TVÅ

En liten trevlig utflykt som jag och Elin tog dagarna just efter att jag hade tagit körkortet. Bilen styrde denna kväll mot bettnäs.
haha en av alla kvällar som vi var på five i somras. Det var även denna kväll som lilla moa råkade ut för ett litet missöde på cykeln som slutade i Anja Pärsons klassiker "sälen".
En av alla roliga utflykter som jag och Isa har haft i sommar. Jag skulle nästan kunna säga att jag nog snart har varit på exakt alla utflyktsmål som finns runt holmsund och obbola!!
En av lagfesterna som vi hade i somras som slutade med att gäng hamnade dansandes inne på tc. Jag träffade även på Jossis brorsa och kände att det hade vart kul att ta ett kort med han och skicka texten "fest med brorsan" till henne:p:p
En rolig partykväll som började i Hannas lägenhet på haga och som slutade med att vi vinglade runt svettiga inne på five.
Jag avslutar del två med lite bilder från en av de absolut bästa höjdpunkterna under 2011 som var när jag spenderade en vecka i stockholm med bästa Isa och hennes föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0