AUGUSTI-SEPTEMBER

AUGUSTI



Tjejerna i laget kom och hälsade på mig och Elin i stugan och vi hade en fantastiskt rolig kväll/natt/morgon tillsammans!
I augusti försökte jag, som säkert alla andra att ta vara på de dagar som var kvar av sommarlovet och försökte göra det bästa av dem dagarna.
SEPTEMBER



I september hade skolat kommit igång och vi fick lära oss nya saker, bland annat fick vi lära oss frans och brynfärg.
En kväll i september umgicks jag med några tjejer i laget och hade en otroligt rolig kväll! Dock så slutade kvällen tidigt för mig då dom andra skulle ut på krogen men snart, om tre månader följer jag också med ut på krogen!!
En annan fantastisk rolig kväll i september var denna kväll ovan. Nästan så att jag kan säga att den ligger på top1 på min lista, herregud vad jag hade roligt den kvällen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

alltså åhh kanske min top1 också. så otroligt bäst kväll! blev lite nostalgisk nu

2011-01-06 @ 13:59:07
URL: http://midnattsgatan.blogspot.com/
Postat av: juliaa

TRE MÅNADER KVAAAAAAAAR: WIHOOOOOOOO

2011-01-06 @ 14:38:59
URL: http://ajulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0