JUNI-JULI

Även jag tänkte summera mitt år i lite bilder men på något konstigt sätt har jag inga bilder före juni så ni får en liten summering från juni och framåt istället. För att det inte ska ta allt för lång tid så tar jag två månader i taget.
JUNI
I Juni tog Linus och alla andra 91or studenten och vi andra fick äntligen sommarlov.
Några dagar senare så tillbringade jag en kväll med några brudar hemma hos Clara för att fira att vi hade fått sommarlov.
JULI
I Juli flyttade vi ut till stugan och jag njöt verkligen av all värme som vi kunde få!
En sommarkväll i Juli for jag och hälsade på älskade Isa i holmsund och hade hur mysigt som helst. Minns den kvällen som att den var igår!
åh den där lagfesten var nått utöver det vanliga, jäklar vad kul jag hade den kvällen!!
I Juli begav jag och laget oss till Göteborg och bosatte oss där i en veckas tid. Jag, mamma och pappa tog flyget dit några dagar tidigare och bodde hos min moster och morbror på västkusten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0