BLICKAR FRAMÅT

Har suttit fastklistrad framför den fantastiska boken "dikten och vi" som har fått en ny upplaga av den fina boken för.... 18 år sedan!!! Imorgon intar jag och Isa station med täcke och kudde, vi lär nog behöva vara kvar där hela natten om vi ska lära oss alla epoker! Dock så blickar jag framåt, imorgon har vi utbyte med stylisterna då jag ska färga Malins hår och på torsdag ligger jag på massagebänken och blir masserad sedan väntas lite manikyr på mina fina naglar, underbart! Helgen kommer nog inte bli helt fel den heller, på lördag firar vi (iaf jag) att svenska provet är bortgjort med lite party!

Kommentarer
Postat av: iselius johanelius

svenskan is killing meeee!!! YESSSSSSSSSS det ska firaaaaaaas!!

2011-01-17 @ 19:39:39
Postat av: Anonym

snygg snus

2011-01-18 @ 16:15:39
Postat av: Elin

ser dig....

2011-01-18 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0