OKTOBER-NOVEMBER

OKTOBER
Hade trevligheter en kväll med laget. Först middag på O'learys sedan stack vi iväg till bowlinghallen och bowlade en timma!
Jag,mamma och pappa for iväg till Sundsvall över en helg för att handla saker till mitt rum som jag gjorde i oktober. Ovanför ser ni hur resultatet blev om det är någon som missade det.
I sluten på oktober skaffade jag mig ett månadskort på iksuspa och höll till där nästan varje dag i en månads tid, oj så skönt det var!
NOVEMBER




En kväll på höstlovet hade vi lagfest med halloweentema.
Jag och älskade Elin for ut och fotade en stund på rödberget, eller rättare sagt så var det nog hon som fotade mig, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0