BEAUTIFUL



Det har varit lite glest uppdaterat här på bloggen på sistånde och en stor orsak till det är att jag har varit fullt upptagen med massa skolarbeten som vi har. Men idag tog jag mig i alla fall ut en sväng och fotade lite bilder till bloggen. Hösten är helt underbar just nu, fint väder varenda dag! Om några timmar ska jag cykla iväg i det fina vädret till mig kompis Clara där jag ska klippa hennes pojkvän. Vid sex kommer fler vänner att anlända till Clara, vi ska käka middag och ha det allmänt gött! Ha det bra mina vänner, bilder från kvällen kommer troligtvis imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Heej! Tack för igår :D Tänkte bara höra om du skulle orka skicka några bilder från igår över msn typ, vore skitkul att ha några för min kamera suger så jag har typ inga bilder, haha! Kramkram

2010-10-03 @ 15:32:32
Postat av: Linnea

Tack detsamma :D Jovisst kan jag göra det!

2010-10-03 @ 17:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0