HOW GREAT IS OUR GOD

De två första dagarna av min lov vecka har jag hunnit med att göra väldigt mycket på. Igår morse körde jag ett body pump pass med Julia uppe på iksu, vi var helt slutkörda efteråt ska jag säga er! På kvällen kom Jossi till mig och våran plan var att se lite filmer och bara slappa, otroligt skönt! Idag klockan tolv satte jag och Elin oss på cyklarna på iksu, det var dags för ett spinningpass. Vi avrundade våran träning med lite gymträning och tog det lugnt i badet. Efter träningen rullade vi hem till mig och Elin fick sig en liten klippning vilket blev super fint! Ikväll har jag haft besök av Nellie, vi lagade mat och gjorde en god efterrätt vilket var super trevligt. Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska möta upp Elin klockan tio och träna imorgon. Vi har också lagfest imorgon vilket jag är skit taggad på! Kommer att bli en hektisk dag imorgon men jag ska försöka att ta mycket bilder. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0