Gästbloggning!

Tjena bloggen!
Elle och Hanna banan här! Vi har fått äran att skriva den här bloggens första gästinlägg! Vilken ära! Vi är evigt tacksamma för den här äran! tack linnea! Ikväll har vi sett på sverigematchen, zlatans mål vara aZUm! love him! Vi vill säga en sak till er alla läsare där ute i stugorna. Linnea hälsar att hon tänker ha en frågestund! Så GOGOGO och ställ tokiga/roliga/busiga/knasiga/aZUm/toppen frågor! LELLE SVARAR PÅ ALLT!
Hon stoppar då det är runt 100 frågor, så skynda så du hinner få svar på det du alltid undrat om denna underbara tjej. Och sen så kan ni ju vänta er många roliga/tokiga/tossiga/fina/underhållande/busiga/aZUm/ toppen gästinlägg i framtiden från oss. För det vill ni väl?! SÅKLART NI VILL! Och glöm inte bort att kommentera, KOMMENTERA MERA :D :D :D 
//Era älskade gästbloggare!!! (EllE och Hanna banan) 
you know you love us XOXO

Kommentarer
Postat av: Nyfiken läsare

långtids läsare, första gångs kommenterare här!

Har alltid undrat vad du använder för shampoo? DITT hår ser så FINT och LIVFULLT ut. Hoppas på svar. /tjej som gärna vill vara anonym

2009-09-05 @ 22:47:11
Postat av: Jens

Jens här, miss u babe. do you still think about me? i do...

2009-09-05 @ 22:47:40
Postat av: hanna f

hej linnea!

jag undrar vad du tycker om min nya pojkvän, robert?:) väntar på svar hih

2009-09-06 @ 19:23:50
Postat av: Elin s

jag är avundsjuk på hanna :( hon är mycket snyggare, snällare och bättre än mig. och fett cool

2009-09-06 @ 19:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0