tränatränaträna

Dålig uppdatering,jag vet! Men jag har haft goda skäl att inte uppdatera! Helgen som jag spenderade nere i Örebro var mycket rolig! Tyvärr blev det kryss i båda matcherna,vilket verkligen inte var rätt! Vi var verkligen bättre än de! Både igår och idag har jag och Amanda kört ett hårt pass på gymmet som har varit väldigt skönt!
Imorgon blir det ingen träning för då åker jag,jossi,mamma och pappa till Sundsvall. Medans mamma och pappa stannar på ikea så går vi och shoppar inne i Sundsvall vilket kommer bli mycket trevligt!
Nu ska jag avnjuta min lunch och efter det blir det nog att ta tag i lite plugg!


Kommentarer
Postat av: isaa

frågan är vem som är en hurtbulle, linneus :D

2009-10-27 @ 13:50:00
URL: http://iiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0