Thinking Of You

Ni får ursäkta att jag inte har varit så närarande denna helg. Jag har haft fullt upp med fotbollen sen har jag också varit orolig över min kusin som skadade knät på lägret i helgen. Jag höll tummarna för att det skulle gå bra för henne men det gjorde det inte. Imorse opererade hon knät och operationen gick bra så nu kan jag börja att slappna av! Nått som är väldigt passande är att vi är ledia imorgon,jag och Elin hade bestämmt att jag skulle komma förbi och göra henne sällskap men nu får vi se om planerna ändras.


Elin & Jag i Kina 09

Kommentarer
Postat av: fanny

asså jag tycker så synd om henne. Hon måste sova över där nu också va?

2009-10-05 @ 17:28:28
Postat av: fanny

okej bra det iaf! :) åh, tack så mycket!

2009-10-05 @ 22:28:32
URL: http://fannyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0