NOLL

Dagens humör: trött
Dagens borde: packa
Dagens frisyr: nytvättat blött hår
Dagens klädsel: mjukisbrallor,stor tröja
Dagens planer: umgås med mina vänner
Dagens materiella vill ha: massor med nya kläder
Dagens längtan: jossi
Dagens fundering: vad behöver jag ta med mig imorgon?
Dagens beroende: mat
Dagens tråkigaste: regnet
Dagens roligaste: HEEEELG!!!
Dagens låt: I´d rather be with you-Josha Radin


Snodde denna lista från Julia,har noll inspiration för tillfället! Om en stund kommer mina vänner hit, det vankas idol kväll med godis,chips och marrängsviss! Imorgon går jag upp tidigt och sätter mig på en buss till skellefteå, har match med länslaget och är hemma klockan 20.00. Då blir jag skjutsad till Cassandra där alla mina klasskompisar väntar,vi har nämligen klassfest! Hoppas bara att jag inte är väldigt trött!

Ha en bra kväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0