091105

Dagen har flytit på bara bra,förutom hanverkslektionen som vi hade i slutet av dagen. Det blev kaos för ingen visste hur man skulle göra och alla ställde frågor i mun på varandra. Det resulterade i att vi inte hann klippa speciellt mycket! Efter skolan träffade jag upp Hanna och Amanda på stan och vi gick och hämtade upp new moon biljetterna!!!! Jag fick också med mig en kjol hem! Nu ska jag bege mig till Julia där jag ska färga hennes utväxt efter det så sitter vi bänkade framför mammas pojkar pluss lite läxa som måste göras! Imorgon kväll ska jag träffa upp några av mina gamla klasskompisar vilket kommer bli otroligt roligt! Nu måste jag rusa,se yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0