2009

Jag tänkte göra som de flesta andra brukar göra,en sammanfattning av året. Så här kommer 2009

Januari



I januari förra året befann vi oss fortfarande i thailand, vilket var hur jävla underbart som hellst!

Februari


Jag kommer inte ihåg så mycket från februari men en dag som jag kommer ihåg rätt så väl är när vi hade friluftsdag på bräntberget och jag hängde med dom här två godingarna!

Mars



På sportlovet i mars drog jag och elin iväg till stockholm och hade det allmänt bra!

April


Valborg! Vad ska man säga om den kvällen egentligen? Helt underbar kväll med de bästa!

Maj


Under maj månad hade vi en mysig picknikk i ersmark och längtade efter sommaren som började närma sig med stormsteg.

Juni


Den 13 juni tog vi farväl och sa hejdå till 9 Lillehammer.

Juli


Under Juli månad spenderade jag och elin många timmar med måla och tapetsera våran lilla stuga som vi höll på att fixa i. Tog även en tripp till huvudstaden under juli månad.


Augusti


I augusti fyllde morfar 80 bast och hela släkten var samlad.

September



I september hade alla löven börjat falla så jag och julia passade på en dag att fota.

Oktober


I oktober hade vi våran andra klassfest som såklart blev en succe!

November


I november for jag och mina kompisar på new moon premiären och såg världens finaste kille.

December


I december for jag och alla andra länsbrudar iväg och spelade cup kommunal i luleå, helgen blev en succé och vi spelar kval i januari.


Kommentarer
Postat av: Hanna

bilden från friluftsdagen var inte fin på mig :(:(:(:(:(:

2009-12-31 @ 14:52:48
URL: http://hannaff.blogg.se/
Postat av: ELIN

HEEEEJjj VARLSDENS BASTA!! vi saknar er jatte mycket och jag saknar speciellt dig(L)(L)(L)

2010-01-02 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0